tirsdag den 21. februar 2012

Til min anemone


Jeg har været ulykkelig siden vi snakkede sammen sidst. Ude af stand til at foretage mig andet end at være ked af det har jeg forseglet mig på mit værelse. Jeg ved at jeg ikke kan sige eller gøre noget som kan retfærdiggøre de mange måneder du har ventet på denne meddelelse.

Du spurgte sidst vi snakkede hvad jeg kunne give dig - ikke særlig meget må jeg indrømme. Jeg kan ikke skrive dig en sang eller købe dig flotte dyre gaver. Jeg kan ikke engang give dig noget så simpelt som et kys for at vise min affektion, for du er der og jeg er på den anden side af jorden.
Det eneste jeg kan give dig er min fremtid, min kærlighed og min vilje til at ændre mig.
Du er min lille anemone, dit krøllede lyse hår, din hugtand, dine bløde fingre der passer perfekt i mine, dine store runde øjne, dine tynde lår og din dejlige størrelse 37 er alt sammen en del af mig.
Jeg vil ikke lade det ende sådan her - fordi jeg ikke gjorde en stor nok indsats. Jeg vil ikke begå de samme fejl igen, jeg vil møde dine veninder, jeg vil tage med dig til doktoren og holde din hånd, jeg vil tage del i din fremtid og dine drømme, og have at du skal være en del af mine.

Jeg har ikke meget at investere med, men hvis du tillader det vil jeg investere alt hvad jeg har; min tid og min affektion. Vores problemer er hverken unikke eller uløselige, de er basale og lige til. Jeg kan ændre mig, og mest af alt vil jeg ændre mig - for din skyld og for min skyld. At være sammen med dig og se dig lykkelig er alt hvad jeg ønsker at opnå. Universitetet er ikke min førsteprioritet - du er!

Jeg lovede at jeg ikke ville kontakte dig og som du ved holder jeg altid hvad jeg lover. Jeg har forvoldt dig nok skade til at jeg tør gå imod dit ønske. Jeg kan ikke give dig de otte måneder igen, og jeg kan ikke påtage mig den smerte jeg har forvoldt dig - selv om jeg ville ønske at jeg kunne.
Jeg ved hvor meget du har ofrer og hvor lidt du har fået igen. Hvad jeg kan give dig står kun meget ringe mål, nemlig mit løfte om at jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at gøre dig lykkelig igen. Du er min lille anemone - lad ikke os to være min største fortrydelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar