mandag den 21. februar 2011

Endelig...

- kom jeg på vandet. Selv om det ikke var de 34 kg. kiteudstyr der er slæbt med fra Danmark der kom i brug i lørdags, så kom jeg på vandet. Lørdag var nemlig dagen hvor Cecilie og jeg havde meldt os til et surfkursus arrangeret af universitetet. Der var tale om paddelsurf, altså hvor man ligger fladt på maven på et bræt og bruger bølgerne som fremdrift. Cecilie har givet mig besked på at rose hende på bloggen for hendes præstation i bølgerne, så det er hermed gjort. Jeg har surfet før, så jeg blev hurtig vores instruktørs ynglingselev.

Forsamlingen samlet foran surf-bussen (man kan skimte den gule kasket)

Selv om lørdagen i vandet stillede den værste surf-sult for undertegnede, var jeg stadig opsat på få kitesurfet hurtigst muligt. Selv om dagen i dag var reserveret til orientering på universitet, så jeg mit snit til at skulke fra timerne og få min første (rigtige) dag på vandet. Det blev til 2,5 time fra 08:00-10:30 ved vores lokale "spot", 100 skridts gang fra lejligheden. Desværre er der heller ingen billeder af dette, men jeg kan igen berette at jeg var rigtig god...

Vores lokale surf-sted

1 kommentar:

  1. Vi har jo inderst inde altid vidst at Simon naerede et dybt oenske for at stille op i en Miss Wet T-shirt konkurrencer. Ser ud til han fik kamp til stregen af instruktoeren i billedet paa siden af lastbilen.
    Smart traek at camouflere det under "surfing".

    SvarSlet