søndag den 6. februar 2011

La Cucaracha...

Loerdag morgen var en morgen jeg sent vil glemme. Havde ret soevndrukken stillet mig ud i badet og var langsomt ved at vaagne, da en KAEMPE kakkerlak kravler op af afloebet og op paa min fod. Tror jeg vaekkede det halve nabolag med min raaben og skrigen...Simon vaagnede i hvert fald..

Vores lille fine ven, inden han maatte lade livet...

Overraskelserne var dog ikke slut, for da vi skulle til at ud af doeren, kunne jeg ikke finde min pung... Og hvem havde mon laant den sidst??? Simon! Saa vi maatte ud og gaa den samme tur, som vi havde gaaet dagen foer. Heldigvis havde den soede mand i butikken gemt den til mig - Saa ingen skade sket.

2 kommentarer:

  1. Et stykke vildt er hermed nedlagt - fantastisk!!

    SvarSlet
  2. Bliver i hvert fald ikke en fantastisk storvildt jæger!

    SvarSlet