fredag den 11. februar 2011

La Cucaracha vol. 2

Der var halløj på badehotellet i nat, da jeg kl. 4 om natten blev vækket af den afdøde kakkerlaks fætter, der var ude på hævntogt. Troede først det var en natsværmer det gentagende gange gjorde kur til min ryg og nakke, men da jeg havde viftet den væk et par gange vågnede jeg (og resten af hostellet) og så at det var en KÆMPE stor kakkerlak, der kravlede op og ned ad min ryg og oppe i mit hår. Min helt (Simon) kom til undsætning igen igen og kylede bæstet ud af vinduet. Måske en mere human død, end hvad der overgik kakkerlak nr. 1. Så der er ingen billeder af det nedlagte vildt, det må I tænke jer til.


1 kommentar:

  1. Lad os ikke håbe, at den har en stor familie, det kunne blive anstrengende i længden! GODT at I snart flytter, og et stort tillykke med det, hvor er det bare fantastisk!

    SvarSlet