lørdag den 5. februar 2011

Hoejt at flyve

Afrejsedatoen kom ogsaa. Hvor vi dog havde glaedet os! Men det var ogsaa svaert at sige farvel ude i lufthavenen... Alt gik som smurt paa den lange tur. Foerst med SAS til London og derefter med Emirates resten af vejen til Perth, dog med mellemlanding i Dubai.

ZZzzzzzzz

Det var foerst da vi ankom at vi blev moedt med problemer. Emirates havde valgt ikke at tage min (Cecilies) kuffert med paa flyet. Heldigvis var jeg paa det tidspunkt (kl. 1.30 australsk tid), saa traet at jeg ikke kunne tage mig synderligt af det. Kufferten var kun vaek i halvanden dag, foer den blev bragt ud til  mig. Havde i mellemtiden nydt godt af Europaeiskes penge. Godt man har rejseforsikring! Vi har nu RIGTIG meget solcreme og andre toiletartikler samt et par shorts og en kjole.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar