mandag den 7. marts 2011

Back to school

Så kom tiden til at starte i skole igen. For mit vedkommende er det jo også ved at være et godt stykke tid siden at jeg har været til timer. Det må være en gang tilbage i april sidste år. Derfor har jeg faktisk gået og glædet mig helt til at starte. Jeg havde mine første timer mandag i sidste uge og Simon onsdag i sidste uge, så han havde et par ekstra dages ferie.

Første skoledags billede.
Så mens jeg var i skole, tog Simon ud og surfe nede ved floden. 

Simon med alt sit surfgear
Udover skolestart, gik sidste uge også med at have flere potentielle lejere på visit, så de kunne se værelset vi har sat til leje. Vi havde indtil da været ret uheldige med de personer, der var kommet og taget et kig på værelset, men i sidste uge vendte vores held! Så nu er vores ven Jørn, der er fra Norge, flyttet ind. Vi hygger os rigtig godt sammen og har allerede haft folk til BBQ nede ved floden. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar