søndag den 17. april 2011

Dagen derpå

Både Cecilie og jeg selv er lidt spændt op på studiet for tiden, så de få blogindlæg der kommer er gerne overspringshandlinger, når man egentlig burde lave noget andet. I dag søndag er imidlertid skole-fri-dag, så der er tid til en hurtig opdatering.
Som nævnt går de fleste ugedage med forelæsninger og lektielæsning på biblioteket om aftenen. Nu hvor vi nærmer os vinteren er vinden begyndt at forsvinde, og for ikke at fro rødder på biblioteket har jeg meldt mig til et kursus i golf. Kurset som løber over fem lørdage, én time hver gang, koster 550kr. i alt. Det bliver udbudt af universitets sportsafdeling, men foregår på en nærliggende golfklub hvor man bliver instrueret af "klubbens pro". Jeg har været til et kursus allerede, hvilket var både sjovt og lærerigt efter som vi kun var fire kursister i alt.
I går aftes var vi til fest, heraf den noget afslørende overskrift, og de noget uinspirerende formuleringer. Festen var arrangeret af universitetets rugby-klub, og både Cecilie, Jørn og jeg var blevet inviteret. Temaet for festen var Rubix Cube, hvilket betyder at man skal møde op i fem forskellige farver og forlade festen i én. Vi har desværre ikke nogen billeder fra aftenen - men sjovt var det.
Senere i dag skal vi ind og se australsk fodbold - Fremantle Dockers v. North Melbourne. Der kommer snarligt en kamprapport.

Søndagshygge

Ingen kommentarer:

Send en kommentar