fredag den 1. april 2011

Picnic i King's Park

Efter jeg onsdag havde siddet hele dagen og kogt på biblioteket, havde Simon planlagt en lille overraskelse for mig, selvom han selv havde haft travlt med at forberede sin præsentation til om torsdagen. Så da klokken blev 18 og jeg kom hjem fra biblioteket, fik jeg bind for øjnene og blev ført ud i bilen. Vi kørte rundt, i hvad der for mig virkede som lang tid. Vi stoppede også på vejen, hvor jeg måtte blive siddende i bilen - med bind for øjnene. Simon løj og sagde at der ikke var nogen mennesker der kiggede... Da bilen stoppede næste gang, måtte jeg tage bindet af og da jeg lige havde orienteret mig i 2 sek, kunne jeg se at vi befandt os i King's Park.
Simon havde planlagt en lille picnic for mig, så han havde tæppe og mad med, så vi kunne sidde og spise aftensmad med udsigt over skylinen.


Og flot så det ud

Ingen kommentarer:

Send en kommentar